• Telefon

    (+48) 600 628 816

  • Godziny otwarcia

    Pon - Pt 08:00-16:00

Szkolenie- Warsztaty Bezpieczeństwo Behawioralne / BBS /

Slajd2

Slajd3

Szanowni Państwo,

mam ogromną przyjemność zaprosić Państwa do udziału w szkoleniu- warsztatach pt.:

Bezpieczeństwo Behawioralne / BBS /

Nowoczesne i odpowiedzialne zakłady pracy, w sposób ciągły, szukają najlepszych rozwiązań w budowaniu trwałego systemu bezpieczeństwa. Kluczem do sukcesu, jest świadomość i zachowanie pracowników, umiejętność ich zaangażowania w tworzeniu bezpiecznych postaw. Jak widzimy, recepta jest prosta, ale osiągniecie tego jest bardzo trudne, przy zastosowaniu zwykłych metod budowy kultury bezpieczeństwa. Z pomocą przychodzi nam system Bezpieczeństwa Behawioralnego /BBS/, który jest najbardziej popularnym i sprawdzonym sposobem na świecie, z którego korzystają największe firmy. Sukces tego systemu, opiera się na połączeniu i wdrożeniu wniosków, osiągniętych w praktycznym działaniu oraz naukowych obserwacji. Szkolenie- warsztaty, odpowiedzą uczestnikom jak wprowadzić zmianę postaw i sposobu myślenia u pracowników oraz utrwalić zachowania bezpieczne, odpowiedzialne, profesjonalne podczas wykonywania zadań. Oparty jest on o doświadczenie i praktykę międzynarodową, ale również na znajomości specyfiki polskiego rynku pracy, mentalności, podejścia do pracy i motywacji polskich pracowników, a także sposobów wpływania na zmiany ich zachowań.

Cel szkolenia 

Podczas szkolenia uczestnicy uzyskają odpowiedz, czym jest BBS, na czym bazuje oraz poznają podstawy teoretyczne i praktyczne zagadnień dotyczących wdrażania systemu.

Program szkolenia

Historia

• Studium przypadku i badania naukowe

• Trzy aspekty modelu BBS

2. Co to jest BBS

Teoria i praktyka BBS

Realizacja procesu wdrażania BBS

Co to jest interwencja BBS

Trudności i błędy podczas wprowadzania systemu

3. Główne elementy udanego BBS (model ABC)

• Techniki interwencji i przykłady interwencji behawioralnej

Różnice w funkcjonowaniu systemów w Europie zachodniej i Polsce.

4. Wzmocnienie i wpływ przywództwa

• Opór na zmiany - omówienie powodów, jak radzić z oporem i zmieniać postawy

• Zaangażowanie pracownika - wskazówki i etap

5. Skuteczna komunikacja

Feedback (informacja zwrotna) i konsekwencje

• Prowadzenie rozmowy, jak i kiedy pytać

• Skargi, krytyka i pytania

• Rodzaje i style komunikacji

Case study: przykłady.

Prowadzący: międzynarodowi eksperci

dr Jennet Arshimova i Mariusz Czeczko.

Metody prowadzenia spotkania

Warsztatowa i wykładowa, interaktywna forma zajęć.

Dyskusja, ćwiczenia, omówienie autentycznych praktycznych przykładów.

Angażowanie uczestników, dyskusja, wymiana doświadczeń, pytania.

Jesteśmy przekonani, że udział w spotkaniu, będzie znakomitą możliwością zdobycia unikalnej wiedzy, a także wymiany opinii i doświadczeń między prowadzącym oraz uczestnikami, a wnioski ze spotkania znajdą zastosowanie w Państwa codziennej pracy.

Termin szkolenia: 19.01.2017 r.

Miejsce szkolenia: Warszawa.

Godziny: 09:00- 17:00

W sprawie zgłoszeń lub jeżeli potrzebowalibyście państwo więcej informacji o BBS przed podjęciem decyzji o uczestniictwie, proszę o kontakt.

NEW HSE

Andrzej Buszka

Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Tel: +48 604 204 769


logo krzywe przycięte

02.2019 640x246

1. 0 badanie powypadkowe żółte JPG 360x137

2. 0. ocena ryzyka. 360x137

Warsztat budowania kultury OHS w firmie 360x137

4.1 BBS 360x137

Kontakt dla Klientów

  Jennet Arshimova

Telefon

    +48 785 330 705

(English and Polish speaking)

 

Robert Tracz

Telefon

 +48 696 991 881

(Polish and English speaking)

 

Andrzej Buszka

Email

biuro@newhse.pl

(Polish speaking)

Telefon

+48 600 628 816